Stichting Impact

Festival Impact is een grootschalig, uniek, muzikaal en cultureel, jongerenfestival wat jaarlijks plaats vindt in het centrum van Helmond. Festival Impact wordt georganiseerd vóór en dóór jongeren. Naast de verschillende artiesten die tijdens het festival te zien zijn, worden jongeren tijdens het festival in contact gebracht met verschillende vormen van kunst en cultuur. Ook krijgen zij de kans om hun unieke talenten op gebied van muziek, kunst en cultuur te vertonen op het festival.

In 2004 is Stichting Impact opgericht en in 2006 wordt Festival Impact voor het eerst georganiseerd in de binnenstad van Helmond. Inmiddels bestaat de Stichting uit 25 organisatievrijwilligers. Tijdens het festivalweekend werken er ruim 100 dagvrijwilligers mee om het festival tot een succes te maken.

Festival Impact wordt in de eerste plaats georganiseerd vóór en dóór jongeren die woonachtig zijn in de gemeente Helmond en omgeving. De slogan van Impact luidt dan ook: “Impact; vóór en dóór jongeren”. Echter is het festival door middel van de programmering en het divers cultureel aanbod niet alleen gericht op de jongeren, maar juist ook op de volledige Helmondse bevolking. De organisatie wil door het festival jongeren in Helmond samenbrengen en een podium bieden voor jong Helmonds talent.

MELD JE AAN!

Lijkt het je leuk om op structurele basis binnen de werkgroepen mee te helpen met de organisatie van ons festival?

Meld je dan aan via onderstaand inschrijfformulierformulier of via met als onderwerp: organisatievrijwiliger.
Vergeet niet je naam, telefoonnummer en emailadres er bij te zetten!

Is het bovenstaande niet wat je zoekt en ben je juist iemand die graag op en rondom evenementen mee helpt? Word dan dagvrijwilliger of Impact lid!

Aanmelden kan via onderstaand inschrijfformulier of via  met als onderwerp: Impactlid of dagvrijwilliger. Vergeet niet je naam, telefoonnummer en emailadres erbij te vermelden!

Meer informatie over vrijwilliger worden vind je terug op de pagina: Vrijwilligers.

Inschrijfformulier

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Vriend van Impact

Stichting Impact staat voor 1 ding, een gratis toegankelijk festival vóór en dóór jongeren. Dit willen we zo houden. Het moet een gratis festival blijven zodat iedereen de kans heeft het te komen bezoeken zonder er geld tegenover te zetten.

De stichting financiert het festival door middel van subsidies en sponsoring, waar we elk jaar weer erg dankbaar voor zijn. Hoe dan ook, kost het natuurlijk geld om te zorgen voor een programmering met topartiesten en bands, een goed aanbod aan kunst en cultuur en verschillende andere dingen als beveiliging en verlichting van het terrein.

Om dit voort te zetten, en in de toekomst alleen maar te verbeteren is elke bijdrage van harte welkom.

Wordt daarom vriend van Impact en draag de stichting een warm hart toe. En een gulle bijdrage wordt natuurlijk niet zo maar over het hoofd gezien!

€10,00 – Naamsvermelding op de website
€20,00 –  Naamsvermelding op de website + 2 consumpties voor Festival Impact
€35,00 – Naamsvermelding op de website + 2 consumpties voor Festival Impact + goodiebag
€ 50,00 – Naamsvermelding op de website + 2 consumpties voor Festival Impact + goodiebag + naamsvermelding op speciaal Impact t-shirt.

Bedragen onder 10 euro: Eeuwige dank!

Bedragen boven 50 euro:  Gelieve contact opnemen via

Stichting Impact
Rekeningnummer: 10.34.06.271
O.V.V. “Vriend van Impact”