Vrijwilligers

Elk jaar zet Stichting Impact alles op alles om het gratis toegankelijke Festival Impact neer te kunnen zetten. Dit kunnen we niet zonder onze vrijwilligers! Het hele jaar door zetten zij zich in om er een geweldig festival van te maken. Van brainstormen over nieuwe ideeën, tot het werken voor en achter de schermen tijdens het festivalweekend.

Lijkt het je leuk om op structurele basis binnen de werkgroepen mee te helpen met de organisatie van ons festival?

Meld je dan aan via onderstaand inschrijfformulier!

We hebben 3 groepen vrijwilligers:

Organisatievrijwilliger – Als organisatie vrijwilliger ben je het gehele jaar door betrokken bij de organisatie van het Impactfestival en andere Impactevenementen.

Impact lid – Als Impactlid ben je werkzaam tijdens het festivalweekend en ben je beschikbaar om gedurende minimaal een andere Impactactiviteit mee te helpen.

Dagvrijwilliger – Als dagvrijwilliger ben je werkzaam tijdens het festivalweekend.

STAGE LOPEN?

Heb je interesse in een (snuffel)stage bij Stichting Impact? Stuur een e-mail met je naam, telefoon en e-mailadres naar .

Inschrijfformulier

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *